חנוך לנער על פי דרכו

נקודות לדיון ולהעמקה

פעילות בקבוצות- יצירת שיטת לימוד חלופית עבור הכיתה:

הכיתה מתנסה בפועל באפשרות לבחור שיטת הוראה שתתאים לצרכים ולרצונות של התלמידים, ולבחון את האופן שבו היא משנה את האווירה בשיעור, התחושות של התלמידים, רמת הריכוז או הלמידה וכו'.

מחלקים את הכיתה למספר קבוצות, כל קבוצה מקבלת טקסט מסוים (ניתן להשתמש גם בטקסטים קצרים המופיעים ב-'דף היחסים' הנלווה ליחידה) ובוחרת באיזה סגנון למידה להעביר אותו בכיתה. על מנת שלא להתפזר יותר מדי, יש להקציב לכל קבוצה 10 דק' לכל היותר. לצורך בחירת שיטת ההוראה ע"י התלמידים, כדאי לקחת בחשבון גם את מיפוי סגנון הלמידה הדומיננטי של התלמידים בקבוצה, כלומר, שיעבירו שיעור כפי שהיו רוצים שיעבירו להם.

לרשימה
קריטריון זה מתייחס ל:
רמת הביצוע
שדה חובה
1234
לפתיחת
המחוון