מי האיש החפץ חיים?

סיכום השיעור

  • נחזור לשיר ונשאל: מה משורר תהילים עונה על השאלה: מי האיש החפץ חיים?
  • האם אנו מסכימים עם דבריו? מה אנו מעוניינים להוסיף או לשנות, ומדוע?
  • נשוב ונחדד את משמעותן של מילים טובות ורעות בחיינו.
  • נקשר את הנלמד לערך "ואהבת לרעך כמוך".

 

השמיעו את השיר פעם נוספת, ושירו אותו יחד.

התלמידים יכולים להרים ידיים, או לקרב אצבע לפה כסימן השתקה, או כל פעולה מתאימה אחרת, בכל פעם שנאמר "נצור לשונך מרע".

לרשימה
קריטריון זה מתייחס ל:
רמת הביצוע
שדה חובה
1234
לפתיחת
המחוון