הזדהות משרד החינוך
משימות
דפי המדרש שלי
התנתק
אודות
פיתוח מקצועי
התמצאות באתר
תוכנית הלימודים
יחידות לימוד לפי כיתות
משימות הערכה ותכנון למידה
חומרי עזר והעשרה
היצירה היהודית: ציר זמן וסרטונים
דפים מרכזים לפי נושאים
יהדות כתרבות בית ספרית
למידה בינתחומית
קהילות ישראל ועמיות יהודית
צרו קשר
פסקול יהודי-ישראלי
חטיבה עליונה: בחירה והגבר
הזדהות משרד החינוך
משימות
דפי המדרש שלי
התנתק
אודות
פיתוח מקצועי
התמצאות באתר
תוכנית הלימודים
יחידות לימוד לפי כיתות
משימות הערכה ותכנון למידה
חומרי עזר והעשרה
היצירה היהודית: ציר זמן וסרטונים
דפים מרכזים לפי נושאים
יהדות כתרבות בית ספרית
למידה בינתחומית
קהילות ישראל ועמיות יהודית
צרו קשר
פסקול יהודי-ישראלי
חטיבה עליונה: בחירה והגבר
חיפוש באתר
סוג תוכן
יחידת לימוד
מערכי שיעור למורה
סרט
שיר
פעילות יצירתית
דפי עבודה
אמנות
חידון
משחק
מבדקים
דף לימוד
שיעור עברית
דף בית מדרשי
פסקול
חלונות
בינתחומי
כל סוגי התוכן
כיתה
כיתה א
כיתה ב
כיתה ג
כיתה ד
כיתה ה
כיתה ו
כיתה ז
כיתה ח
כיתה ט
כל הכיתות
חפש
ט"ו בשבט: שירת העץ או הפרי?
1
פתיחה
2
פרשנות
3
פתיחת השיעור
4
שאלות ומשימות אורייניות
5
נקודות לדיון והעמקה
6
פעילות חוויה ויצירה
7
סיכום השיעור
8
מקורות נוספים להרחבה
9
דף עבודה לתלמיד
נקודות לדיון ולהעמקה
העץ והפרי
מה הקשר בין העץ לפרי? ומה ההבדלים ביניהם?
במה אנו דומים לעץ, ובמה – לפרי?
נוטעים ומתגעגעים
שני השירים מעוררים את שאלת היחס בין עשייה וגעגועים.
לדעתכם, מה חשוב יותר בחיים – לממש את החלומות או להתגעגע ולהמשיך לחלום? חשבו על יתרונות וחסרונות בשני המצבים
כָּל אֶחָד יִטַּע פֹּה עֵץ.
ילדים בנטיעות ט"ו בשבט בקיבוץ גן שמואל, 1947
הבא
רשימת הקריטריונים
לרשימה
קריטריון זה מתייחס ל:
רמת הביצוע
שדה חובה
1
2
3
4
כתבו את משובכם
לפתיחת
המחוון