הזדהות משרד החינוך
משימות
דפי המדרש שלי
התנתק
אודות
פיתוח מקצועי
התמצאות באתר
תוכנית הלימודים
יחידות לימוד לפי כיתות
משימות הערכה ותכנון למידה
חומרי עזר והעשרה
היצירה היהודית: ציר זמן וסרטונים
דפים מרכזים לפי נושאים
יהדות כתרבות בית ספרית
למידה בינתחומית
קהילות ישראל ועמיות יהודית
צרו קשר
פסקול יהודי-ישראלי
חטיבה עליונה: בחירה והגבר
הזדהות משרד החינוך
משימות
דפי המדרש שלי
התנתק
אודות
פיתוח מקצועי
התמצאות באתר
תוכנית הלימודים
יחידות לימוד לפי כיתות
משימות הערכה ותכנון למידה
חומרי עזר והעשרה
היצירה היהודית: ציר זמן וסרטונים
דפים מרכזים לפי נושאים
יהדות כתרבות בית ספרית
למידה בינתחומית
קהילות ישראל ועמיות יהודית
צרו קשר
פסקול יהודי-ישראלי
חטיבה עליונה: בחירה והגבר
חיפוש באתר
סוג תוכן
יחידת לימוד
מערכי שיעור למורה
סרט
שיר
פעילות יצירתית
דפי עבודה
אמנות
חידון
משחק
מבדקים
דף לימוד
שיעור עברית
דף בית מדרשי
פסקול
חלונות
בינתחומי
כל סוגי התוכן
כיתה
כיתה א
כיתה ב
כיתה ג
כיתה ד
כיתה ה
כיתה ו
כיתה ז
כיתה ח
כיתה ט
כל הכיתות
חפש
אגדות חז"ל קמות לתחייה: שלב א
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
מחוון
אלו הקריטריונים והמיומנויות על פיהם המורה יתן את הציון.
זיהוי הדמויות באגדה
זיהוי הפעולות של הדמויות ומה שהן אומרות - טור אמצעי בטבלה.
הסקת מסקנות על התכונות של הדמויות לפי פעולותיהן ולפי הדברים שהן אומרות באגדה טור שמאלי בטבלה
כתיבת האגדה בלשונו של התלמיד
זיהוי הרצף הסיפורי
זיהוי הדילמה באגדה
זיהוי דמות שאפשר ללמוד ממנה התנהגות ראויה בין אדם לחברו, והצגת הדברים שאפשר ללמוד מהדמות
תיאור האופן שבו הערכים שנבחרו באים לידי ביטוי באגדה או בדמויות
רשימת הקריטריונים
לרשימה
קריטריון זה מתייחס ל:
רמת הביצוע
שדה חובה
1
2
3
4
כתבו את משובכם
לפתיחת
המחוון