ממדרש (לימוד) למעשה (פעולה): שלבים א-ב

מחוון

אלו הקריטריונים והמיומנויות על פיהם המורה יתן את הציון.

זיהוי החכם הדובר או החכמים הדוברים
חלוקת המשנה לחלקים וכתיבת שם לכל חלק
כתיבת החלקים של המשנה במילים של התלמידים
זיהוי העצות של החכם
הבעת עמדה מנומקת בנוגע לעצותיו של החכם
זיהוי אופן הביטוי של הערכים במשנה
הבאת סיפור מקרה הקשור לערכים שבמשנה
זיהוי הערכים והרעיונות המשותפים במשנה ובטקסט הנוסף שהתלמידים בחרו
לרשימה
קריטריון זה מתייחס ל:
רמת הביצוע
שדה חובה
1234
לפתיחת
המחוון