הזדהות משרד החינוך
משימות
דפי המדרש שלי
התנתק
אודות
פיתוח מקצועי
התמצאות באתר
תוכנית הלימודים
יחידות לימוד לפי כיתות
משימות הערכה ותכנון למידה
חומרי עזר והעשרה
היצירה היהודית: ציר זמן וסרטונים
דפים מרכזים לפי נושאים
יהדות כתרבות בית ספרית
למידה בינתחומית
קהילות ישראל ועמיות יהודית
צרו קשר
פסקול יהודי-ישראלי
חטיבה עליונה: בחירה והגבר
הזדהות משרד החינוך
משימות
דפי המדרש שלי
התנתק
אודות
פיתוח מקצועי
התמצאות באתר
תוכנית הלימודים
יחידות לימוד לפי כיתות
משימות הערכה ותכנון למידה
חומרי עזר והעשרה
היצירה היהודית: ציר זמן וסרטונים
דפים מרכזים לפי נושאים
יהדות כתרבות בית ספרית
למידה בינתחומית
קהילות ישראל ועמיות יהודית
צרו קשר
פסקול יהודי-ישראלי
חטיבה עליונה: בחירה והגבר
חיפוש באתר
סוג תוכן
יחידת לימוד
מערכי שיעור למורה
סרט
שיר
פעילות יצירתית
דפי עבודה
אמנות
חידון
משחק
מבדקים
דף לימוד
שיעור עברית
דף בית מדרשי
פסקול
חלונות
בינתחומי
כל סוגי התוכן
כיתה
כיתה א
כיתה ב
כיתה ג
כיתה ד
כיתה ה
כיתה ו
כיתה ז
כיתה ח
כיתה ט
כל הכיתות
חפש
חיים את מגילת העצמאות
1
תרשים שלבים
2
תיאור המשימה
3
שלב א': חזרה על התכנים והערכים במגילת העצמאות
4
שלב ב' – הכנה לריאיון: איתור דמות וכתיבת שאלות
5
המשך שלב ב' : הנחיות לחיבור שאלות לריאיון
6
הנחיות לחיבור השאלות
7
מחוון שלב ב
8
שלב ג: עריכת הריאיון ותיעודו
9
שלב ד: קישור בין הדמות למגילת העצמאות והצגת הריאיון בכיתה
10
הנחיות להצגת הריאיון בכיתה
11
מחוון שלב ד
12
שלב ה: כתיבת מכתב תודה לדמות על הריאיון
13
מחוון שלב ה
מחוון
אלו הקריטריונים והמיומנויות על פיהם המורה יתן את הציון.
תיאור חוויית הלמידה במכתב התודה לדמות שרואיינה (רפלקציה).
הקשר בין הריאיון למכתב התודה.
רשימת הקריטריונים
לרשימה
קריטריון זה מתייחס ל:
רמת הביצוע
שדה חובה
1
2
3
4
כתבו את משובכם
לפתיחת
המחוון