קריטריון זה מתייחס ל:
סיכום השיעור
בסיום הנושא תוכלו לקיים בכיתה את הפעילות בדפי העבודה: היגדים על החיים וערכם.
אפשרות נוספת היא לשחק את "משחק החיים" המוצע להלן בהמשך המערך.
כמו כן, מומלץ להתייחס לשיר שבפתח היחידה: "החיים שיש לך", מאת יונה וולך. מן השיר עולה הוקרת החיים כמות שהם, על הטוב והרע שבהם. השיר מעלה ומחדד את ערך החיים באשר הם וכמות שהם, ללא תלות באיכותם או במידת האושר והטוב שאדם חווה בהם.
השיר עשוי להתקשר היטב לחלק מן ההיגדים שהוצעו בפעילות הקודמת.
הַחַיִּים שֶׁיֵּשׁ לְךָ
הֵם הַחַיִּים שֶׁחָיִיתָ
הַבֵּט אָחוֹרָה בַּהֲבָנָה ...
זֶה הָעוֹלָם הַטּוֹב בְּיוֹתֵר
הַיָּחִיד
שֶׁתּוּכַל לִבְרֹא.
ביצוע לשיר על רקע מצגת תמונות (לחן: נדב ברמן ש.; שירה: מירב יהלום)