שאלות ומשימות אורייניות
לאחר האזנה ראשונה, נעבור ללימוד הפיוט ולדיון במשמעויותיו.
א. מבינים את מילות הפיוט – שאלון רב-ברירה
בפעילות הראשונה נתייחס להבנת הפיוט ברמה המילולית הבסיסית, דרך משחק שאלות רב-ברירה ("שאלון אמריקאי"). תוכלו לקיים פעילות זו כל אחד לעצמו מול המחשב, או הכיתה כולה יחד.
ב. למידה בחברותא: דף עבודה להבנה ולדיון על השיר
בפעילות השנייה נקיים לימוד בחברותא. נחלק את תלמידי הכיתה לזוגות (חברותות) ללימוד ודיון כללי יותר בתכנים ובמשמעויות של הפיוט.
למורה: השאלות הבאות מצריכות עיון בפיוט וברעיונות העולים בו, ואפשר לחלקן לתלמידים גם כדפי עבודה. במליאה – בבדיקת התשובות לחלק מהשאלות תוכלו לעשות שימוש ב"עורך הטקסט" שבדף היחידה, וכן לקיים בהן דיון כיתתי משותף.
ג. דיון מסכם במליאה
בפעילות השלישית נתכנס חזרה למליאה, ונדון בשאלות מן הלימוד בחברותא ובנקודות כלליות נוספות על רעיונות וערכים מרכזיים בפיוט.
אחרי הלימוד בחברותא תוכלו לקיים חזרה משותפת על חלק מהשאלות, ומתוך כך לדון בנקודות הבאות העולות מתוך לימוד הפיוט.