הזדהות משרד החינוך
משימות
דפי המדרש שלי
התנתק
אודות
פיתוח מקצועי
התמצאות באתר
תוכנית הלימודים
יחידות לימוד לפי כיתות
משימות הערכה ותכנון למידה
חומרי עזר והעשרה
היצירה היהודית: ציר זמן וסרטונים
דפים מרכזים לפי נושאים
יהדות כתרבות בית ספרית
למידה בינתחומית
קהילות ישראל ועמיות יהודית
צרו קשר
פסקול יהודי-ישראלי
חטיבה עליונה: בחירה והגבר
הזדהות משרד החינוך
משימות
דפי המדרש שלי
התנתק
אודות
פיתוח מקצועי
התמצאות באתר
תוכנית הלימודים
יחידות לימוד לפי כיתות
משימות הערכה ותכנון למידה
חומרי עזר והעשרה
היצירה היהודית: ציר זמן וסרטונים
דפים מרכזים לפי נושאים
יהדות כתרבות בית ספרית
למידה בינתחומית
קהילות ישראל ועמיות יהודית
צרו קשר
פסקול יהודי-ישראלי
חטיבה עליונה: בחירה והגבר
חיפוש באתר
סוג תוכן
יחידת לימוד
מערכי שיעור למורה
סרט
שיר
פעילות יצירתית
דפי עבודה
אמנות
חידון
משחק
מבדקים
דף לימוד
שיעור עברית
דף בית מדרשי
פסקול
חלונות
בינתחומי
כל סוגי התוכן
כיתה
כיתה א
כיתה ב
כיתה ג
כיתה ד
כיתה ה
כיתה ו
כיתה ז
כיתה ח
כיתה ט
כל הכיתות
חפש
תלמידי רבן יוחנן בן זכאי
1
פתיחה
2
פרשנות הטקסט
3
פתיחת השיעור
4
שאלות ומשימות אורייניות
5
נקודות לדיון ולהעמקה
6
פעילות חוויה ויצירה
7
סיכום השיעור
8
מקורות נוספים להרחבה
9
דף עבודה
נקודות לדיון ולהעמקה
א. בעקבות דף העבודה נשאל:
אילו תכונות נוספות של תלמידים אתם מכירים?
מה אפשר ללמוד מכל אחד מסוגי התלמידים שאתם מוסיפים?
חשבו איזה תלמידים אתם? מה הייתם רוצים להיות? שתפו.
איזו תכונה הייתם מאמצים לעצמכם בכדי לשפר את למידתכם בבית הספר ובחיים בכלל?
מה כל אחת ואחד מכם מוסיפים לכתה?
הבא
רשימת הקריטריונים
לרשימה
קריטריון זה מתייחס ל:
רמת הביצוע
שדה חובה
1
2
3
4
כתבו את משובכם
לפתיחת
המחוון