קריטריון זה מתייחס ל:
שאלות ומשימות אורייניות
נכתוב במפוזר על הלוח את כל המצוות שמוזכרות במשנה (הכרחי - עם פירוש, למשל: ראיון – עלייה לרגל לירושלים) ונבקש:
בעקבות הדברים שיעלו מהתלמידים, נדון בכתה - מה מאפיין את המצוות הללו, למה חלק מהן בעלות משמעות גם כיום ואחרות פחות רלוונטיות. יש להניח שרוב ההזדהות של התלמידים תהיה עם מצוות שבין אדם לחברו – זה הזמן לדון בשתי הקטגוריות של מצוות שבין אדם לחברו ומצוות שבין אדם למקום, ועל התייחסות המשנה אל שתי הקטגוריות כבעלות מידת חשיבות זהה.
עבודה בחברותא:
מה פירוש הביטוי "דברים שאין להם שיעור" בלשון ימינו?