קריטריון זה מתייחס ל:
פעילות חוויה ויצירה
עבודה מוסיקלית עם מצלול ההיגדים
יצירת כרזה
כרטיסיות
יצירת כרטיסיות המתארות מצבים שונים של יחיד, ויחיד בקבוצה. (כגון משחקי כדור קבוצתיים, נגינה של יחיד לעומת נגינה בתזמורת וכד').
כרטיסיות אלה יכולות להיות כבסיס לדיון בשאלה, מה אני מרוויח כשאני משתף פעולה עם אחרים ולא דואג רק לעצמי.
הן יכולות להוות הדגמות של המשנה ולהתלות בכיתה לצד מילות המשנה.
המחזה
אפשר להמחיז מצבים מחיי היום-יום המתארים את חלקי המשנה השונים.
כתיבה להלל הזקן
שאלות להלל על התנהגותו ומחשבותיו: