ז'קלין כהנוב – מרד נעורים

פעילויות חוויה ויצירה 

1. כתיבה יוצרת

מכתב תגובה

כהנוב סיפרה, כי כעסה כאשר אמה אסרה עליה ללמוד ספרות באוניברסיטה וייעצה לה להניח בצד את חלומה להיות סופרת. לדעת האם, על בנות, להתמקד ברכישת כישורים שיסייעו לה בתפקידיה כבת החברה הגבוהה, וכאישה המנהלת את משק הבית:

"בחורה צעירה יש לה כל-כך הרבה דברים לעשות", הייתה אמי מנסה לנחמני. "מסיבות, בגדים יפים, ספורט, קונצרטים. ללמוד לתפור ולבשל קצת. כן, יקירתי, אני יודעת שזה שנוא עלייך, אבל כאשר תתחתני יהיה עליך לדעת לנהל את משק ביתך. אז תוכלי ללכת לשיעורי ספרות. השתוללתי מכעס."

אכן, בהיותה בת 24 עזבה כהנוב את ביתה ומשפחתה במצריים והיגרה לארצות-הברית, שם החלה ללמוד עיתונות וספרות באוניברסיטת קולומביה בניו-יורק, תחנתה הראשונה במסעה לעצמאות.

null אנשים בחרו כמוך
והם מהווים null% מסך ההצבעות

נסחו מכתב תגובה לחילופי דברים אלו, על-פי אחת מההצעות הבאות:

  • מכתב מהבת ז'קלין לאמה.
  • מכתב מהאם לבתה.
  • מכתב מאחד מבני הבית האחרים לז'קלין או לאמה לאחר שמיעת הוויכוח.
  • קטע מיומנה של ז'קלין לעצמה, לאחר חילופי הדברים.
לרשימה
קריטריון זה מתייחס ל:
רמת הביצוע
שדה חובה
1234
לפתיחת
המחוון