צדקה וצדק חברתי

צדקה בעד או נגד?

א. ראש בראש

ב. דיבייט

מה עדיף - דג או חכה?

הוראות למורה:

המורה יחלק את הכיתה לשתי קבוצות, כאשר כל קבוצה תייצג את אחת משתי הגישות למתן צדקה: "גישת הדג" ו"גישת החכה".

יש להקפיד כי הקבוצות לא יחולקו על-פי דעתם של התלמידים, אלא באופן שבו בכל קבוצה יהיו תלמידים שמאמינים בשתי הגישות.

על התלמידים בכל קבוצה לחשוב על טיעונים התומכים בגישתם ולנסח נאום שאורכו לא עולה על 3 דק' שמטרתו לשכנע את הכיתה בדעתם. לאחר נשיאת שני הנאומים, תיערך בכיתה הצבעה, בה כל תלמיד יצביע לפי אמונתו ודעתו.
 

לרשימה
קריטריון זה מתייחס ל:
רמת הביצוע
שדה חובה
1234
לפתיחת
המחוון