הזדהות משרד החינוך
משימות
דפי המדרש שלי
התנתק
אודות
פיתוח מקצועי
התמצאות באתר
תוכנית הלימודים
יחידות לימוד לפי כיתות
משימות הערכה ותכנון למידה
חומרי עזר והעשרה
היצירה היהודית: ציר זמן וסרטונים
דפים מרכזים לפי נושאים
יהדות כתרבות בית ספרית
למידה בינתחומית
קהילות ישראל ועמיות יהודית
צרו קשר
פסקול יהודי-ישראלי
חטיבה עליונה: בחירה והגבר
הזדהות משרד החינוך
משימות
דפי המדרש שלי
התנתק
אודות
פיתוח מקצועי
התמצאות באתר
תוכנית הלימודים
יחידות לימוד לפי כיתות
משימות הערכה ותכנון למידה
חומרי עזר והעשרה
היצירה היהודית: ציר זמן וסרטונים
דפים מרכזים לפי נושאים
יהדות כתרבות בית ספרית
למידה בינתחומית
קהילות ישראל ועמיות יהודית
צרו קשר
פסקול יהודי-ישראלי
חטיבה עליונה: בחירה והגבר
חיפוש באתר
סוג תוכן
יחידת לימוד
מערכי שיעור למורה
סרט
שיר
פעילות יצירתית
דפי עבודה
אמנות
חידון
משחק
מבדקים
דף לימוד
שיעור עברית
דף בית מדרשי
פסקול
חלונות
בינתחומי
כל סוגי התוכן
כיתה
כיתה א
כיתה ב
כיתה ג
כיתה ד
כיתה ה
כיתה ו
כיתה ז
כיתה ח
כיתה ט
כל הכיתות
חפש
מי באש
1
פתיחה
2
פרשנות
3
פתיחת שיעור
4
שאלות ומשימות אורייניות
5
נקודות לדיון והעמקה
6
פעילות חוויה ויצירה
7
סיכום השיעור
8
מקורות נוספים להרחבה
9
דף עבודה לתלמיד/ה
נקודות לדיון והעמקה
דִּבְרֵי חֲכָמִים בְּנַחַת נִשְׁמָעִים (קהלת, ט', י"ז)
דונו בשאלה מה יכול לדחוף יהודי שחי בארה"ב, לבוא לישראל בעיצומה של מלחמה ולהופיע בפני חיילי צה"ל, בקו החזית, בהתנדבות.
שאלו האם חשוב שיהודי התפוצות יבלו תקופה מסוימת בישראל ומדוע.
בררו למי יש קרובי משפחה וחברים יהודים מעבר לים ומה משמעות הקשרים עמם. שאלו האם קשרי משפחה אלה תומכים בזיקה בין ישראל בתפוצות ואם כן, באיזה אופן.
הבא
רשימת הקריטריונים
לרשימה
קריטריון זה מתייחס ל:
רמת הביצוע
שדה חובה
1
2
3
4
כתבו את משובכם
לפתיחת
המחוון