הזדהות משרד החינוך
משימות
דפי המדרש שלי
התנתק
אודות
פיתוח מקצועי
התמצאות באתר
תוכנית הלימודים
יחידות לימוד לפי כיתות
משימות הערכה ותכנון למידה
חומרי עזר והעשרה
היצירה היהודית: ציר זמן וסרטונים
דפים מרכזים לפי נושאים
יהדות כתרבות בית ספרית
למידה בינתחומית
קהילות ישראל ועמיות יהודית
צרו קשר
פסקול יהודי-ישראלי
חטיבה עליונה: בחירה והגבר
הזדהות משרד החינוך
משימות
דפי המדרש שלי
התנתק
אודות
פיתוח מקצועי
התמצאות באתר
תוכנית הלימודים
יחידות לימוד לפי כיתות
משימות הערכה ותכנון למידה
חומרי עזר והעשרה
היצירה היהודית: ציר זמן וסרטונים
דפים מרכזים לפי נושאים
יהדות כתרבות בית ספרית
למידה בינתחומית
קהילות ישראל ועמיות יהודית
צרו קשר
פסקול יהודי-ישראלי
חטיבה עליונה: בחירה והגבר
חיפוש באתר
סוג תוכן
יחידת לימוד
מערכי שיעור למורה
סרט
שיר
פעילות יצירתית
דפי עבודה
אמנות
חידון
משחק
מבדקים
דף לימוד
שיעור עברית
דף בית מדרשי
פסקול
חלונות
בינתחומי
כל סוגי התוכן
כיתה
כיתה א
כיתה ב
כיתה ג
כיתה ד
כיתה ה
כיתה ו
כיתה ז
כיתה ח
כיתה ט
כל הכיתות
חפש
נדר
1
פתיחה
2
פרשנות
3
פתיחת שיעור
4
שאלות ומשימות אורייניות
5
נקודות לדיון ולהעמקה
6
פעילות חוויה ויצירה
7
סיכום השיעור
נקודות לדיון ולהעמקה
נקודות נוספות על השפעות משפט אייכמן:
אחרי המשפט טקס יום השואה הפך להיות טקס מרכזי ולא מחולק לקהילות או חברות מקומיות - האם זו השפעה חיובית של המשפט? נסו לשער מדוע זה קרה?
אחרי המשפט הפך מתן עדויות בבתי ספר לנוהג מקובל, ונפתח פתח לשורדי שואה רבים לספר את סיפורם - כיצד יש לשמור את הזיכרון כאשר לא יחיו בינינו שורדי שואה?
שירו של אריאל הורוביץ
"סלון קייטרניג", אריאל הורוביץ
הבא
רשימת הקריטריונים
לרשימה
קריטריון זה מתייחס ל:
רמת הביצוע
שדה חובה
1
2
3
4
כתבו את משובכם
לפתיחת
המחוון