הזדהות משרד החינוך
משימות
דפי המדרש שלי
התנתק
אודות
פיתוח מקצועי
התמצאות באתר
תוכנית הלימודים
יחידות לימוד לפי כיתות
משימות הערכה ותכנון למידה
חומרי עזר והעשרה
היצירה היהודית: ציר זמן וסרטונים
דפים מרכזים לפי נושאים
יהדות כתרבות בית ספרית
למידה בינתחומית
קהילות ישראל ועמיות יהודית
צרו קשר
פסקול יהודי-ישראלי
חטיבה עליונה: בחירה והגבר
הזדהות משרד החינוך
משימות
דפי המדרש שלי
התנתק
אודות
פיתוח מקצועי
התמצאות באתר
תוכנית הלימודים
יחידות לימוד לפי כיתות
משימות הערכה ותכנון למידה
חומרי עזר והעשרה
היצירה היהודית: ציר זמן וסרטונים
דפים מרכזים לפי נושאים
יהדות כתרבות בית ספרית
למידה בינתחומית
קהילות ישראל ועמיות יהודית
צרו קשר
פסקול יהודי-ישראלי
חטיבה עליונה: בחירה והגבר
חיפוש באתר
סוג תוכן
יחידת לימוד
מערכי שיעור למורה
סרט
שיר
פעילות יצירתית
דפי עבודה
אמנות
חידון
משחק
מבדקים
דף לימוד
שיעור עברית
דף בית מדרשי
פסקול
חלונות
בינתחומי
כל סוגי התוכן
כיתה
כיתה א
כיתה ב
כיתה ג
כיתה ד
כיתה ה
כיתה ו
כיתה ז
כיתה ח
כיתה ט
כל הכיתות
חפש
טעמים של שבת - מערך למורה
1
פתיחה
2
פרשנות הטקסט
3
פתיחת השיעור
4
שאלות אורייניות להבנת המקור
5
נקודות לדיון והעמקה
6
הצעה לקבלת שבת
7
מקורות נוספים להרחבה
8
פעילות יצירתית
9
סיכום
שאלות אורייניות להבנת המקור
מומלץ
לקרא את האגדה בשלבים
ולהיעזר בפרק הפרשנות כדי לעבוד על כל תמונה בנפרד.
נוסף על כך, אפשר לקרא את
העיבוד של האגדה לילדים
בידי טוּבְיָה שַׁחַר כסיפור בחרוזים (כולל הקראה)
באתר האגדה לילדים מבית סנונית ובית אבי חי
.
כמו כן, תוכלו לצפות (בראשית הלימוד או כסיכום לו) ב
המחזה של האגדה
בידי רינת גבאי ושחקנים נוספים.
גם כאן תוכלו לעצור בנקודות מסוימות במהלך הסיפור, ולשוחח על התמונות השונות.
הבא
רשימת הקריטריונים
לרשימה
קריטריון זה מתייחס ל:
רמת הביצוע
שדה חובה
1
2
3
4
כתבו את משובכם
לפתיחת
המחוון