מִי אֲנִי, וּמָה שְׁמִי? - מדריך למורה

סיכום שיעור

לפניכם שתי הצעות לסיכום השיעור.

להיות שייך

נבקש מכל תלמיד לצייר או ליצור סמל יהודי (אחד או יותר) שהוא מזדהה עמו ומרגיש שהוא שייך לו, ולצרף ליצירה כרטיס ובו הסבר קצר מדוע נבחר סמל זה.

בסיום, ניתן לתלות את הציורים בכיתה.

מאירים את הדרך - יצירת חנוכיה  

הפעילות יכולה להיות אישית או בקבוצות.

התלמידים יחשבו מהם "האורות שמאירים להם את הדרך" - הערכים והעקרונות שמנחים אותם בחיים מתוך המסורת המשפחתית והקהילתית ומתוך האמונה האישית, ושחשוב להם במיוחד לשמור עליהם.

התלמידים יעצבו חנוכיה שבה כל נר מביע את אחד מהערכים הללו.

לרשימה
קריטריון זה מתייחס ל:
רמת הביצוע
שדה חובה
1234
לפתיחת
המחוון