קריטריון זה מתייחס ל:
פעילויות חוויה ויצירה לסיכום היחידה
פעילות זו מהווה פעילות מסכמת של היחידה, לביצועה היעזרו בכל חלקי היחידה שלמדתם מכל תחומי הדעת.
נזמין את התלמידים לצפות בסרטון UNDO.
בעקבות הצפייה נדון בבעיה שהסרטון מציג, ובקשר בינה לבין כיבוש היצר, ונבקש מהתלמידים להציע פתרונות חלופיים לבעיה.
את דרכי ההתמודדות התלמידים יציגו בדרך יצירתית. אפשר להציג בסרטון טיק טוק, בהמחזה, בשיר (חברו מילים למנגינה ידועה), בציור, בקומיקס, פודקסט, שלטי רחוב, פרסומת וכדומה.