חיים את מגילת העצמאות

שלב ד: הכנת דף בית מדרשי – בעקבות הריאיון

 הריאיון היה מרתק.

נכון, קיבלנו הצצה לחיי הדמות ולקשר שלה למגילת העצמאות.

רגע… אני הולך לאיבוד קצת בין הפרטים… מה אפשר לעשות?

אולי כדאי שנאזין שוב להקלטה של הריאיון ונדבר על הדברים החשובים שהדמות אמרה לנו.

רעיון טוב, אולי נוכל לסכם את עיקרי הדברים.

הנחיות לסיכום המידע על הקשר בין הדמות למגילת העצמאות

בקישור זה תמצאו דף בית מדרשי שבו תרכזו את המידע ואת החוויות מהריאיון שערכתם. בחרו באפשרות של 7 ריבועי תוכן.

האזינו להקלטה של הריאיון או צפו בסרטון שלו, ושוחחו על התשובות של הדמות לשאלות שלכם. השלימו את הדף כך:

בחרו קטע ממגילת העצמאות המייצג בצורה הטובה ביותר את הדמות שראיינתם, והציגו אותו בריבוע התוכן המרכזי.

במסגרות מסביב לקטע שלבו את התכנים הבאים:

  1. תמונה של הדמות או תמונה משותפת שלכם עם הדמות (תוכן מסוג תמונה).
  2. פרטים ביוגרפיים על הדמות ותקציר סיפור חייה (תוכן מסוג טקסטניתן להפיק את המידע מן התחקיר המוקדם שערכתם על הדמות בתחילת המשימה ומן הריאיון).
  3. הקלטה או סרטון של קטע מהריאיון באורך 3 דקות לכל היותר (תוכן מסוג אודיותוכלו לבחור כמה קטעים לא רציפים ולערוך אותם לקטע אחד. בחרו קטע או קטעים המאפשרים להכיר את הדמות או שהרשימו וריגשו אותכם.). אם צילמתם סרטון בעצמכם, העלו אותו ליוטיוב והעתיקו את הקישור שלו בתיבת "סרטון".אם תעלו את הסרטון לאתר אחר, הוסיפו את הקישור לתיבת "טקסט".
  4. תיאור הקשר בין הדמות ובין מגילת העצמאות (תוכן מסוג טקסט).
  5. דעתה של הדמות על הערכים ועל העקרונות שבמגילת העצמאות במציאות של ימינו (תוכן מסוג טקסט). 
  6. במסגרת האחרונה תוכלו לשלב חוויה משמעותית שלכם מהריאיון (סוג התוכן לבחירתכם).
דוגמה לדף בית מדרשי
לרשימה
קריטריון זה מתייחס ל:
רמת הביצוע
שדה חובה
1234
לפתיחת
המחוון